Alla inlägg under september 2015

Av Elin - 6 september 2015 22:33

Då var denna veckan slut och en ny är på ingång, nämligen min födelsedags vecka :)
Efter alla kalas och farande hit och dit både fredag och lördag så spenderades söndagen hemma med städning och vecko handling. Har även konstaterat att min man är klar för pappa rollen, han har redan fått in dom tråkiga pappa skämten tex när vi ska ut med hundarna så skall vi ut och trask truska... Ja han har fler med kommer inte på dom nu vara för att.
Nu blir det sängen sov gott alla

Elin

Av Elin - 6 september 2015 00:19

Då var även lördagen slut, idag var det kurs med Sixten. Och konstaterade att han är en liten mes. Idag var det också kalas för farmor gammal tant är hon nu 69 år. Och som vanligt så kan vissa inte sluta dricka sprit i tid :( men man är van!!!

Nu säger jag tack och god natt

Elin

Av Elin - 4 september 2015 23:41

Då var denna dagen också till enda. Varit och klippt och fixat klorna. Sen var det kalas för lilla syrran som blir 21 År imorgon. Tack svärmor för du passade Sixten :)

Imorgon blir det kurs med hunden och kalas igen men denna gången för farmor :)

Säger som syrran
Hade hej

Av Elin - 4 september 2015 09:07

Då var det fredag igen :) ska upp nu och gå ut med hundarna som ligger här och snarkar ikapp. Sen blir det att packa hundarnas saker som dom skall ha med till hund passarna :) får nog packa ner mina saker i en väska med för er som känner mig så kommer jag väl skita ner mig innan kalaset i kväll :)

Ha en bra dag så skriver jag mer ikväll

Elin

Av Elin - 3 september 2015 23:27

Då var denna dagen klar!
Har idag torkat hundkiss endast 4 ggr så det är ju ett plus :)
Har också gjort lite på mina inlämningar och 1/4 är klar väntar bara på att läraren skall höra av sig så jag vet vart den skall skickas in :)
Imorgon blir det hund fritt då svärmor passar Sixten och mamma tar Hilda. Sen skall jag och Louise (lilla syster) göra väla :) medans mannen min skall på kick off med jobbet. Sen blir det kalas för lilla syster på kvällen :)

Sov gott
Elin

Sixten och Hilda

Av Elin - 2 september 2015 17:28

så nu skall jag dra en kort version av mig och min familj :)
Jag Elin 24 år nästan, utbildad sjö kock pluggar nu till undersköterska med inriktning LSS på distans. Är gift med Lenny som är 26 år jobbar som elektriker på Lani eltjänst. I vår familj ingår även 2 hundar en jack russell terrier Hilda på 11 år och en shetland sheepdog på snart 16 veckor. Vi bor ett lugnt familje område i Ängelholm men vår dröm är ett eget hus ute på landet med långt till närmsta granne. När vi inte pluggar, jobbar eller går ut med hundar tycker vi om att umgås med släkt och vänner och givet vis varandra, vi tycker även om att gå ut och äta, kolla på bio eller bara sitta vid vattnet och slappna av. Så där var allt om oss. Undrar ni något är det bara att ställa en fråga!

Och för er som undrar så ja blogg namnet är ett hopkok av våra initialer och Lenny's yrke :)

// Elin

Av Elin - 2 september 2015 09:49

Hej!

Nu har jag velat fram och tillbaka på om man skall ha en blogg eller inte. nu är det bestämmt blogg skall det vara :) Valde denna "leverantören" eftersom det finns en app så man kan skriva från mobilen.


//Elin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till elstolt.
En blogg om Elin (mig) och min make Lenny. Här kommer jag/vi skriva om allt från mattips till bra hundsaker och ett och annat restaurang tips.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards